PracaGrupypl.praca.dyskusjeZgodność z prawem ogłoszeń o pracę: etat i auto › Re: Zgodność z prawem ogłoszeń o pracę: etat i auto
    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    <53343d69$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <533526ae$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <533532bd$0$2233$65785112@news.neostrada.pl>
    <53353535$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Zgodność z prawem ogłoszeń o pracę: etat i auto
    Date: Fri, 28 Mar 2014 09:54:59 +0100

    > Nie musi się wymagać, pracownik może być firmą i pracownikiem. Firma może
    > działac w innej branży np. Podałem tylko jedną z możliwości.

    NIE pisz bzdur bo to się nie klei: pracodawca żąda by pracownik miał auto,
    ja ci pokazuję paragrafy ,że to niedozwolone, bo auto to maszyna , a tę ma
    zapewnić pracodawca,
    ty zaś z uporem maniaka szukasz obejścia prawnego oczywistego paragrafu i
    zmuszasz teraz pracownika do założenia działalności gospodarczej, tylko po
    to by pawo omijać,
    uświadom sobie, że to co robisz to prosta droga do kicia.

    Więcej ci nie odpowiem bo twoim celem nie jest ani organizacja pracy, ani
    produkcja, a zyskiwanie na omijaniu prawa, by__ kradnąc__ mieć satysfakcję z
    krazieży i stosując ceny dampingowe.
    Mają taką konkurencje ja , uważająć się za uczciwą nie mogę założyć własnego
    interesu,
    bo ludzie tacy jak ty omijający celowo prawo by mić satysfakcję z kradzieży,
    i są tańsi
    do czasu gdy ktoś nie zabije na drodze pełnej niedzielnyh kierowcuw
    jeżdżącyh jako kierowcy zawodowi.

    ______

    > Ale mowa chyba o państwowych firmach...

    Bzdura, ja nie pisze o prywatyzacji a o niepłacenu podatku, bo do tego
    zwykle proawadzą afery -to typowe właśnie dla prywatnego biznesu, a nie dla
    firmy państwowej.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d