PracaGrupypl.praca.dyskusjeZespoł ds. osób bezrobotnych › Re: Zespoł ds. osób bezrobotnych
    From: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zespoł ds. osób bezrobotnych
    Date: Thu, 21 Oct 2004 13:13:12 +0200
    Sender: p...@o...pl@rtr.otwarte.com.pl

    Użytkownik "Jeanne" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cl81rp$5v8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam serdecznie
    > Piszę do Was na grupę, z uwagi na fakt, że znajduje się na niej z
    > pewnością grupa osób, które są lub były osobami bezrobotnymi.
    > Chciałabym uzyskać odpowiedź na pytanie jakiego rodzaju pomocy oczekiwania
    > mają osoby bezrobotne względem Zespołu ds. osób bezrobotnych znajdującego
    > się w Ośrodku Pomocy Społecznej.
    > Nadmieniam, że nie chodzi o przejęcie zadań wykonywanych przez Urzędy
    > Pracy. Interesuje mnie to, jakie zadania powinien realizować ww. Zespół,
    > aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom bezrobotnym.
    > Co innego oprócz:
> [...]

    nie spotkałem sie z czymś takim ... IMO to dublowanie etatów z ośrodkiem
    pomocy społecznej i urzędem pracy

    bo jedyne czego potrzebowałem to znaleźć jak najszybciej prace
    gdybym nie znalazł pracy - potrzebował bym pomocy finansowej ale raczej poza
    zakresem dostępności w ośrodkach pomocowych,

    inna sprawą jest pomoc terapeutyczna... w sumie .. chyba była by
    przydatna... jak również pomoc prawna i pomoc w zakresie doradztwa .. np co
    zrobić z zaciągneitym kredytem w sytuacji nagłej utraty pracy itp.

    ale wszystkie te działanie nie są potrzebne w przypadku skutecznego i
    uczciwego wykonywania swoich obowiązków przez UP

    i raczej na tym skupił bym ewentualny budżet miasta a nei na kreowaniu
    nowych bytów...

    Piotr Żebrowski