PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zdalna naprawa komputerow PC $20 na comp

  • 1. Data: 2002-07-21 12:19:14
    Temat: Zdalna naprawa komputerow PC $20 na comp
    Od: "Pracodawca" <i...@p...onet.pl>

    From: "Pracodawca" <i...@p...onet.pl>
    Subject: Zdalne instalowanie driverow $20 / komputer. Praca od zaraz.
    Date: Sunday, July 21, 2002 6:21 AM

    Firma C LAB Chicago IL
    Henryk Kulczycki
    (773) 685-8258

    Poszukujemy pracownika do pracy zdalnej.

    Ponizej opisuje jak wyglada taka praca.

    Laczysz sie przez Pcanywhere do wskazanego IP naprawianego hosta.
    Po zakonczeniu procesu naprawy placimy $20 za komputer.
    Mozna naprawiac wiecej niz jeden PC(tu sie instluje, inny bootuje itp)

    Proces naprawy.
    Rozpoczyna go surowy image winX z Pcanywhre10 i latwa rtl NETCard. To robimy
    my.

    Dostajesz IP lub hostname. Laczysz sie z serwerem. z serwera widzisz
    komputery do naprawy
    Laczysz sie. (i pracujesz tak jak na swoim kompie tylko ze troche wolniej)
    Masz zdjecia z cool Nicon pix5000 wnetrza kompa jego chipsow. (od 3/4 cala
    5Mpixeli)
    Jest podana lista programow do zainstalowania.
    Wszyskie drivers maja byc znalezione na inecie i zainstalowane.
    Ma byc zrobiony Image poprzez network. i wypalone CD.
    Jest osoba (robot-nik) do wykonania wskazanych manipulacji i podliczen.
    Np: Zresetowania zawieszonego kompa. wyjecia czy wlozenia karty itp.
    Zrobienia zdjecia z przyblizenia.
    Glownie OS to W98, W2kPro, XP

    Od poszukiwanej osoby wymagamy:
    1 w miare szybkigo polaczenia.
    2 znajomosci hardware komputerowego
    3 umiejetnoosci wyszukiwania driverow na internecie.
    4 umiejetnosci konfigurowania komputera PC
    5 znajomosci Pcanywhere Symantech' a Ver10
    6 umiejetnoasci instalowania programow.
    7 umiejetnosc konfigurowaia komputera, security, services itp.

    dodtkowe aspekty wyboru kandydata.
    Inteligencja. wiedza, umiejetnosci

    Zgloszenie moze pochodzic od osoby pojedynczej lub przedstawiciela grupy
    Platnosci w teminie 7 Dni. Placone w ZL.
    Nie gwarantujemy ciaglosci zlecen. Tzn zastrzegamy ze mozemy sie rostac z
    dnia na dzien.
    Za To co zostalo zrobione jak wspomnialem wyzej placimy.odrazu . System
    amerykanski -tygodniowka .

    HK

  • 2. Data: 2002-07-21 22:42:24
    Temat: Odp: Zdalna naprawa komputerow PC $20 na comp
    Od: "=slupek=" <s...@p...pl>

    > Firma C LAB Chicago IL
    > Henryk Kulczycki
    > (773) 685-8258
    >
    > Poszukujemy pracownika do pracy zdalnej.

    mam pytanie czy to jest propozycja pracy?

  • 3. Data: 2002-07-22 05:50:09
    Temat: Re: Zdalna naprawa komputerow PC $20 na comp
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    Ciekawe jak PCAnyware radzi sobie z wymianą procesora ;-)
    pzdr

  • 4. Data: 2002-07-22 07:39:03
    Od: "Vetch" <v...@m...pl.REMOVETHIS>

    Hej !

    "Mumin" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ciekawe jak PCAnyware radzi sobie z wymianą procesora ;-)

    Ale żeby zainstalować PCAnywhere, trzeba pewnie przyjechać osobiście :-)

    ---
    Vetch
    http://vetch.magot.pl/

  • 5. Data: 2002-07-22 07:59:07
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > Ciekawe jak PCAnyware radzi sobie z wymianą procesora ;-)
    > pzdr

    Tam wszystko jest mozliwe;)