PracaGrupypl.praca.dyskusjeZatrudnienie na czas okreslony - pytania › Re: Zatrudnienie na czas okreslony - pytania
    From: "Małgorzata Baster" <m...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zatrudnienie na czas okreslony - pytania
    Date: Sun, 7 Sep 2003 18:41:10 +0200

    Użytkownik "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> napisał w wiadomości
    news:bjf77d$iir$1@inews.gazeta.pl...
    > Jesli ktos jest zatrudniony na czas okreslony (w tym wypadku
    > na 10 kolejnych lat) to jak wyglada sprawa z ew. zwolnieniem?
    >
    > Jaki jest okres wypowiedzenia?
    > Czy mozna bez problemu zlozyc takie wypowiedzenie (jakie
    > ew. warunki trzeba spelnic)?
    >
    > Czy pracodawca zawierajac taka umowe ma wieksze pole
    > manewru nizeli gdyby zawarl umowe na czas nieokreslony?
    >
    > WAZNE: Czy w przypadku gdy pracodawca zwolni takiego pracownika
    > nalezy sie odprawa? (praca ponizej 10 lat)
    >
    > Prosze o jak najwiecej informacji (lub rzetelny link), gdzie moglbym
> [...]
    zawarcie umowy na czas nieokreślony daje pracodawcy niepomierne zyski.
    Wypowiedzenie 2-tyg. pod warynkiem, że jest to zaznaczone w umowie o pracę
    podpisywanej przed podjęciem pracy. Utrudnia obie życie w każdej sytuacji
    ( nie dadzą kredytu w żadnym banku, ba nawet nie kupisz telefonu
    komórkowego, bo wszędzie wymagane jest zawarcie umowy na czas nieokreślony
    i inne codzienne utrudnienia w urzędach). Ale na 10 lat - aż nie chce mi się
    pomieścić w głowie