PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek/Umowa o dzielo/Wyjazd

  • 1. Data: 2003-06-13 16:10:16
    Temat: Zasiłek/Umowa o dzielo/Wyjazd
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam do was 2 pytanka związanych z zasiłkiem:
    Obecnie jestem na zasiłku(jeszcze 7 miesięcy) oczywiście szukam pracy ale.

    1.Chciałbym wyjechać za granicę na 1 miesiac może dłużej (cel zarobkowy ale
    nie udokumentuje tego)....w tym rzecz że nie chciałbym stracić tego
    zasiłku...wiem że na 1 miesiąc można wstrzymać zasiłek (jak na dłużej to
    brany jest czas zatrudnienia od zarejestrowania 18 miesiecy i czy bedzie rok
    przepracowany)......ale jak to jest liczony czas? Chciałbym wyjechać ok 25
    lipca to znaczy ze musze sie wyrejestrowac 24 libca a zarejestrować 24
    sierpnia?....Albo inaczej poczekam do np. 6 sierpnia(Podpis) a moge za
    granica zostac do np.6 pażdziernika(Podpis)?

    2.Chciałbym pracowac na umowęzlecenie lub o dzieło. Praca ta bedzie trwać
    tydzień lub 2 tygodnie.Wiem że trzeba sie wyrejestrować na ten czas ..ale
    czy zasiłek nie przepadnie bo nie bede miał roku pracy od następnego
    zarejestrowania(w ciągu 18 miesięcy)

    Pozdrawiam Pablo

  • 2. Data: 2003-06-13 18:20:02
    Temat: Re: Zasiłek/Umowa o dzielo/Wyjazd
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > sierpnia?....Albo inaczej poczekam do np. 6 sierpnia(Podpis) a moge za
    > granica zostac do np.6 pażdziernika(Podpis)?

    2-ga opcja najlepsza, chyba ze dostaniesz wezwanie do domu aby sie stawic w
    urzedzie, ale:
    poleconych niekt z urzedu nie odbierze, zwykle mozesz olac
    skad wiem? pracuje w urzedzie i bezrobotni tak robia ;)

> [...]
    > tydzień lub 2 tygodnie.Wiem że trzeba sie wyrejestrować na ten czas ..ale
    > czy zasiłek nie przepadnie bo nie bede miał roku pracy od następnego

    ale zasilek stracisz na caly miesiac, niestety tak jest :(

    Jean