PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasady obowiązujące, wypowiedzenie przez pracownika › Re: Zasady obowiązujące, wypowiedzenie przez pracownika
    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zasady obowiązujące, wypowiedzenie przez pracownika
    Date: Wed, 26 Dec 2007 10:31:07 +0100

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
    news:fkrp04$qpo$1@news.lublin.pl...

    > No po prostu nie ma.

    > Ale kolega nie chce czekać do 1 lutego tylko chce zakończyć współpracę
    > wcześniej.

    > Nie na każdej. Co więcej na większości nie ma. Co więcej, nawet jak na
    > niektórych jest to i tak nie ma mocy prawnej. A tu jest właśnie taki
    > przypadek.

    cos nie bardzo mi sie w to chce wierzyc

    ja na kazdej umowie ktora mialem mialem wpisany rowniez okres wypowiedzenia
    a juz troche tych umow bylo w moim przypadku
    standartowo wpisuje sie 2 tygodnie jesli umowa jest terminowa

    ja to niezgodne z prawem

    to co jak podpisuje z pracodawca umowe terminowa na 5 miesiecy to nie moge
    sie zwolnic i on mnie nie moze zwolnic poza oczywistym naruszeniem
    regulaminu

    niemozliwe

    jesli sie komus nie podoba praca to ma prawo odejsc po okresie wypowiedzenia
    jaki go obowiazuje to samo sie tyczy pracodawcy ktory ma prawo zwolnic po
    okresie wypowiedzenia

    jakos nie wyobrazam sobie inne sytuacji i przymusowej pracy bez mozliwosci
    zwolnienia