PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w Sewerze??

  • 1. Data: 2008-10-12 10:01:29
    Temat: Zarobki w Sewerze??
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Ile zarabia kierownik churtowni budowlanej SEWERA oraz Handlowiec -chodzi mi
    o handlowca stacjonarnego taki co siedzie w siedziebie przy kompie i
    obsluguje klientow

    dzieki

  • 2. Data: 2008-10-12 12:56:57
    Temat: Re: Zarobki w Sewerze??
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Kris pisze:
    > Ile zarabia kierownik churtowni budowlanej SEWERA

    Proponuję zmienić czytnik grup dyskusyjnych na Mozilla Thunderbird,
    podkreśla błędy ortograficzne, czyli myśli za Ciebie.

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 3. Data: 2008-10-12 20:15:02
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MaREK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Proponuję zmienić czytnik grup dyskusyjnych na Mozilla Thunderbird,
    > podkreśla błędy ortograficzne, czyli myśli za Ciebie.

    chyba tak zrobie
    fajnie ze zauwazyles

    szkoda tylko ze nie jest to zwiazane z tematem

  • 4. Data: 2008-10-13 20:14:04
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Kris pisze:

    > Użytkownik "MaREK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > chyba tak zrobie
    > fajnie ze zauwazyles
    >
    > szkoda tylko ze nie jest to zwiazane z tematem

    no kadra manadzerska pelna "gembom". Ty za to zablysnales, podkupilbys
    ogon a nie zaczynał sie "mondrzyc".

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    Integracje Action,Pronox,Subiekt,NTT,osCommerce
    Chcesz mieć swoją integracje ? Proszę o kontakt.

  • 5. Data: 2008-10-13 21:11:37
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "keczerad" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > no kadra manadzerska pelna "gembom". Ty za to zablysnales, podkupilbys
    > ogon a nie zaczynał sie "mondrzyc".

    nie wspomnialem w poscie ze kandyduje na powyzsze stanowisko

    wiec skad te bezpodstawne wnioski??

    Nie podkule ogona poniewaz nie mam ku temu powodow

    Generalnie widze ze wszyscy maja duzo do powiedzienia szkoda tylko ze jak
    sie zada konkretne pytanie to nie ma ani jednej konkretnej odpowiedzi

    I TO JUZ NIE PIERWSZY RAZ