PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w Dublinie › Re: Zarobki w Dublinie
    From: "TS" <n...@e...no.spam>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki w Dublinie
    Date: Thu, 22 Jun 2006 01:09:30 +0100

    > W sumie, to liczyłem mieszkanie + jego utrzymanie, na włąsnie 1200-1500
    > Eur.Czyli pozostałoby 1000 na życie + oszczędności - i tu jest mój
    > problem,
    > bo nie mam pojęcia jak to "życie" tam wygląda kosztowo. Nie zamierzam życ
    > trybie oszczędnościowym, ale też bez przesady - nie myślę o codziennym
    > stołowaniu w restauracjach ;-). Prawdę mówiąc, jakoś mam zbieżny pogląd z
    > Michałem Buslikiem (pare postów wyżej).
    A ja sie nie zgadzam. Nie mowie, ze Irlandia to Eldorado, ale z reka na
    sercu.
    Jesli 2.5K euro w IE to tyle samo co 3K zl w Polsce, to czy naprawde jestes
    w stanie z tej jednej pensji
    wynajac 3 pokojowe mieszkanie w stolicy, utrzymac siebie, zone i syna i do
    tego nie oszczedzac?

    Ceny najlepiej sprawdz sam na www.tesco.ie bedziesz miec porownanie z
    polskimi hipermarketami.

    A jesli do tego zalozysz, ze w przyszlosci Twoja zona zacznie pracowac np.
    za najnizsza krajowa
    i powiedzmy, ze utrzymujesz rodzine z Twojej pensji, wiec jej pensja idzie
    cala na oszczednosci.
    To czy uwazasz, ze wplacanie najnizszej krajowej na konto w Polsce (zdaje
    sie okolo 800zl brutto)
    jest tym samym co wplacanie najnizszej krajowej na konto w Irlandii (okolo
    1100e netto)?
    Jesli wg Ciebie to to samo, to wplacaj mi te 1100e co miesiac, a ja Ci
    przewalutuje i wplace 800zl (nawet netto, niech strace).

    pzdr,
    TS.