PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki lektorów języków obcych › Re: Zarobki lektorów języków obcych
    From: "Anna" <a...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki lektorów języków obcych
    Date: Wed, 31 Mar 2004 00:57:02 +0200

    Użytkownik "chairon" <chairon@[spam]interia.pl> napisał w wiadomości
    news:c4cijd$buj$1@shodan.interia.pl...
    > Chciałem się dowiedzieć ile średnio zarabia lektor języka obcego w
    prywatnej
    > szkole językowej ze szczególnym uwzględnieniem placówek w woj. śląskim.
    > Rozumiem, że najprawdopodobniej zależy to od ilości godzin, ale tak
    średnio,
    > to ile dostaje się na rękę?

    znam tylko ceny w Warszawie, ale i tu bardzo sie one wahaja. koleżanka
    pracowala w English For You (swoja droga kiepska szkola) i dostawala
    kilkanascie zł na reke za 45 min. ja juz nie pracuje jako lektor, ale jak to
    robilam (a bylo to dwa lata temu), to dostawalam jakies 33 zł za 45 min na
    reke.

    A.