PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki Absolwentów › Re: Zarobki Absolwentów
    From: "Marzena" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki Absolwentów
    Date: 3 Dec 2006 13:19:47 -0800

    Musisz ocenić sytuację, w jakiej się znajdujesz. Mi dylematów też
    nie brakuje, zdecydowałam się jednak brać cokolwiek, ale w
    poszukiwaniach pracy nie ustawać. Gdybym mieszkała z rodzicami,
    dostawała codziennie miskę ryżu - mogłabym spokojnie przebierać w
    ogłoszeniach czekając na cud ;-) Jest inaczej, rodzice daleko,
    finansowo mnie wspierają, nie jest źle, ale zdecydowanie lepiej bym
    się poczuła, zastępując tę jałową egzystencję zajęciem
    nadającym memu życiu jakikolwiek sens.