PracaGrupypl.praca.dyskusjeZapytanie a propos IT › Re: Zapytanie a propos IT
    From: "Michal Talaga" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zapytanie a propos IT
    Date: Tue, 12 Nov 2002 19:35:39 +0100

    > ej no przepraszam, ja wlasnie pracuje jako taki helpdeskowiec
    > i znam sie na tym co tu wymagaja, z tym ze w stopniu srednim,

    jak to mowila moja babka... "jak cos jest do wszystkiego, to jest do
    niczego..."
    zaraz, a moze to byla jakas reklama?
    w kazdym razie. Nie zrozum mnie zle, ale sam piszesz, ze w stopniu srednim.
    Tez niby zajmuje sie wszystkim po trocju, ale takie mam hobby, zeby poznawac
    coraz nowsze technologie, ale faktem jest, ze jak sie nie skoncentrujesz na
    czyms to nie bedziesz w tym dobry, ba, mozesz wyrzadzic komus krzywde np.
    zle skonfigurowany serwer.
    Na wszystkim warto sie znac, ale nie wszystko trzeba znac.
    To co oni wpisuja w wymaganiach, powinno byc w kategorii dodatkowym atutem
    bedzie.
    --
    Michal
    Strategiczny PBEM