PracaGrupypl.praca.dyskusjeZapytanie a propos IT › Re: Zapytanie a propos IT
    From: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zapytanie a propos IT
    Date: Tue, 12 Nov 2002 09:27:37 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@62.233.165.222

    Stało się to Tue, 12 Nov 2002 03:22:40 +0100, gdy "Rybinka"

    -------------------------
    -
    >IT Help Desk Assistant
    >
    >A & A, Accountant and Adviser Co., seeks to strengthen its team with the
    >appointment of an IT Assistant.
    >
    > Requirements:
    >
    > Microsoft Operating Systems in the Enterprise: Windows 2000, NT 4.0, 9.x
    >Office suites: MS Office 2000, Adobe Acrobat
    >Hardware: workstations, servers, network and office equipment

    to można zrozumieć.

    >Web developing: HTML, ASP, CGI, JavaScript, and graphical software

    Ale to rozśmiesza. No, chyba, że ten asystent ma też być helpdeskiem dla
    programistów, jeśli tym się program wiesza ;-)

    >I DRUGIE OGŁOSZENIE:
    >Oraz zapytania: !!!!!!!!!!!!!!!
    >
    >Co to jest wiedza aplikacyjna???????????????????????????

    Słownik powiada: "aplikacyjny" - dotyczący aplikacji, haftu :-P

    A serio to pojęcia nie mam.

    >I gdzie można studiować Inżynierię Marketingu?????????????

    Chodzi im pewnie o inżyniera sanitarnego (tak to się nazywa?) z
    doświadczeniem w marketingu, lub odwrotnie, ale o to trudniej.

    A nazywa się toto jak się nazywa.

    Robert