PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za pilnowanie blizniaczek?

  • 31. Data: 2006-09-21 10:10:20
    Temat: Re: Zaproponowali 200 zeta:) )(za miesiac) to jest smiech na sali:))
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał

    > Nie dla mnie tylko dla dziewczyny.od 8-15 za 2 blizniaczki.

    No sorki, ale nie wynika to ani z tematu ani z 'treści' Twojego posta.

    N.

  • 32. Data: 2006-09-21 11:31:47
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    > No sorki, ale nie wynika to ani z tematu ani z 'treści' Twojego posta.

    Tylko jakbys nie zauwazyla to ja ten watek zalozylem...

  • 33. Data: 2006-09-21 11:43:31
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał

    > Tylko jakbys nie zauwazyla to ja ten watek zalozylem...

    No i co w związku z tym?
    Zmieniłeś ni stąd ni zowąd temat, nie napisałeś nic w treści, nie zostawiłeś
    wrotki i wymagasz zrozumienia. Bez sensu. Ja nie "drzewkuję" wątków, wywalam
    przeczytane posty, więc skąd miałam wiedzieć, o co Ci chodzi. Trzeba było
    chociaż odpowiedzieć pod swoim pierwszym postem, jako podsumowanie dyskusji.
    EOT jeśli chodzi o mnie.

    Jeśli chodzi o meritum, to istotnie kogoś powaliło z tą kwotą za pilnowanie
    dzieci.

  • 34. Data: 2006-09-21 17:27:08
    Temat: Re: Ile za pilnowanie blizniaczek?
    Od: YaaL <y...@f...hell.pl>

    On Wed, 20 Sep 2006 22:48:45 +0200,
    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    >Do przedszkola czy żłobka dzieci się dostarcza i stamtąd odbiera. Prywatna
    >opiekunka do mieszkania dojeżdża. Byle naprawca pralek bierze za dojazd ~30
    >zł, dla opiekunki to razy - powiedzmy - 25 dni w miesiącu. Więc same dojazdy
    >750 zł/mies. A zobacz sobie ile bierze weterynarz naprawiający pudle za
    >wizyte domową.

    "Naprawca pralek" nie przyjeżdża do ciebie *codziennie*. Weterynarz nie
    przyjeżdża do ciebie *codziennie*. Opiekunka jest codziennie.

    Czy nie czujesz, że ciut przegiąłeś z 750 zł miesięcznie za samo
    dojeżdżanie? A jeśli opiekunka mieszka dwie ulice dalej i przychodzi
    spacerkiem w 5 minut, to też to wycenisz na 750 zł miesięcznie?

    --
    . , _ _ / __
    (_/ (_( (_( (_, /- /-/ [ I'm unholy & I'm happy. Surprised? ]

  • 35. Data: 2006-09-21 18:03:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrneh5irc.ce.yaal+news@hell.pl YaaL
    <y...@f...hell.pl> pisze:

> [...]
    > przyjeżdża do ciebie *codziennie*. Opiekunka jest codziennie.
    > Czy nie czujesz, że ciut przegiąłeś z 750 zł miesięcznie za samo
    Biorąc to pod uwagę napisałem tu:
    że hurt jest tańszy, jasne że nie 750 zł. Powiedzmy realnie >=300 zł.

    > A jeśli opiekunka mieszka dwie ulice dalej i przychodzi
    > spacerkiem w 5 minut
    No to już jej szczęście. Może mieć 5 minut spacerkiem, a może mieć godzinę 2
    autobusami.

    Jotte

  • 36. Data: 2006-09-22 09:42:40
    Od: "rut" <r...@a...pl>

    Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To nie sa jakies tam pudle tylko zwyczajne dzieci.

    Znaczy się co? Tańsze?

  • 37. Data: 2006-09-22 10:54:51
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Byle naprawca pralek bierze

    a ty "byle" kim jesteś i ile sobie liczysz za dojazd?

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej.