PracaGrupypl.praca.dyskusjeZapotrzebowanie na prawdziwych informatykow › Re: Zapotrzebowanie na prawdziwych informatykow
    From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zapotrzebowanie na prawdziwych informatykow
    Date: Sun, 28 Nov 2004 21:10:18 +0100

    Użytkownik "Paweł Goleń" <p...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:codaov$csn$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Immona wrote:
    >

    > A prawdziwemu administratorowi lub komuś określanemu mianem inżyniera
    > systemowego nóż się w kieszeni otwiera, jak średnio zdolny licealista ze
    > smykałką techniczną określany jest jako "admin". Tak się składa, że jestem
    > po studiach informatycznych i podobnie jak kilku moich kolegów z tychże
    > studiów bynajmniej nie zamierzamy klepać kodu, więc zajmujemy się czymś
    > nieco innym. I też czasami nam się nóż w kieszeni otwiera, jeśli pierwszy
    > lepszy klepacz kodu określany jest mianem informatyka :-P

    No wlasnie - to sie nazywa inzynier systemowy :)
    "Admin" jest tak zdewaluowanym pojeciem, ze powazni ludzie na dobra sprawe
    powinni go przestac uzywac.

    Za programiste uwazam software developera. Tylko ze klepacz kodu np. w PHP
    stosunkowo rzadziej sie okresla mianem programisty niz licealista ze
    smykalka techniczna mianem "admin". Tak mi sie wydaje.

    I.