PracaGrupypl.praca.dyskusjeZamedlowanie a umowa o prace?! › Re: Zamedlowanie a umowa o prace?!
  • Data: 2002-02-04 14:05:53
    Temat: Re: Zamedlowanie a umowa o prace?!
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <o...@p...onet.pl> wrote in message
    news:53e3.00000035.3c5e74ef@newsgate.onet.pl...

    > bezdomnym, nie ma się ubezpieczenia, nie można założyc konta w banku, no i
    > jest podejrzane dla nowego pracodawcy, radze szybko coś z tym zrobić.
    >
    > ola

    Niestety, ale w RP brak zameldowania oznacza brak jakichkolwiek praw
    obywatelskich. Również faktyczne zamieszkiwanie z dala od miejsca
    zameldowania to nielada kłopot. Przekonałem się o tym, mieszkając
    przez parę lat ok 300 km od domu. Z najprostszą pierdołą musiałem
    się wozić te 300 km. Przywiązanie do ziemi zdaje się juz kiedyś było
    w pewnym ustroju...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418