PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaległy PIT › Re: Zaległy PIT
    From: "Kalisz" <k...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zaległy PIT
    Date: Thu, 28 Mar 2002 12:41:09 +0100

    Witam,
    Nie ma żadnego prawa wymagać takich informacji, twoje odpisy z tytułu
    różnych ulg podatkowych to Twoja wyłączna sprawa.
    Obowiązkiem pracodawcy jest wystawienie PITu za rok 2001 do 15 marca 2002
    Jednak jeżeli pracownik został wcześniej zwolniony, to obowiązkiem
    pracodawcy jest wystawienie pitu w terminie 30 dni od daty rozwiązania umowy
    o pracę.
    Czyli w twoim przypadku termin ten dawno minął.
    Ja przeszłabym się zgłosić tę sprawę do Inspekcji Pracy na pl. Szczepański,
    jednocześnie fundując mu kontrolę i grzywnę.
    Na pewno poskutkuje

    AK