PracaGrupypl.praca.dyskusjeZalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp. › Re: Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.
    Date: Thu, 01 Jan 2009 21:11:46 +0100

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Brak pieniędzy to słaby, zas wyciąg z konta istotnie, mocny, o ile
    > połaczony z dowodem, że pieniądze tam danego dnia powinny być.

    Co to za bzdura? Mocny dowód trzeba mieć na to, że pieniądze się
    należą. Nie wymaga dowodu fakt, że pieniądze nie wpłynęły na konto,
    wystarczy tylko stwierdzić to w pozwie. Zresztą jak sobie wyobrażasz
    przeprowadzenie takiego dowodu "wysoki sądzie, nie dostałem pieniędzy, a
    na dowód przedstawiam mój wyciąg z banku". A może dostał pan na inne
    konto? Albo w innym miesiącu? Bez sensu.

    --
    Liwiusz