PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zakres obowiązków

  • 1. Data: 2003-07-31 06:19:29
    Temat: Zakres obowiązków
    Od: "gembon" <g...@W...pl>

    Poszukuję informacji na temat zakresu obowiązków kierowców samochodów
    ciężarowych, oraz pracowników umysłowych. Może ktoś polecić jakieś linki w
    internecie skąd możnaby takich informacji zasięgnąć?

    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2003-07-31 06:34:16
    Temat: Re: Zakres obowiązków
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > ciężarowych, oraz pracowników umysłowych. Może ktoś polecić jakieś linki w
    > internecie skąd możnaby takich informacji zasięgnąć?

    Witam
    Nie wiem czy są takie standardowe obowiązki dot. interesujących Cię stanowisk.
    Pracodawca w zasadzie ustala sam zakres obowiązków i powinien on być integralnym
    dokumentem umowy o pracę, że tak się nie robi wiem. Jeżeli by tak się robiło
    (umowa i zakres obowiązków ) to masz wybór godzisz się na nie lub nie, czyli
    podpisujesz umowę lub nie. Pozdrawiam.