PracaGrupypl.praca.dyskusjeZakaz konkurencji - idiotyczna klauzula do podpisania › Re: Zakaz konkurencji - idiotyczna klauzula do podpisania
    From: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zakaz konkurencji - idiotyczna klauzula do podpisania
    Date: Fri, 14 Oct 2005 13:17:14 +0200
    Sender: t...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dnia 14-10-2005 o 12:27:45 Maciek Sobczyk <m...@d...dopPLer>
    napisał:

    > Użytkownik "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > bankructwa.
    >
    > Nie dziwię się temu absolutnie. Natomiast intencje pracodawcy są dla mnie
    > nieistotnie. Wątpię, by sąd, do którego pracodawca mógłby mnie pozwać
    > zastanawiał "co autor miał na myśli" tylko odniósłby się do faktów
    > zawartych
    > w podpisanej klauzuli.

    Bardzo bym chciał, by WRESZCIE w Polsce tak działały sądy, często jest
    jednak akurat odwrotnie...
    A co do pytania z oryginalnego wątku: na odchodne masz podpisać coś, co
    Cię ogranicza? W dodatku za darmo? Po prostu odmów albo zażądaj WYSOKIEGO
    "ekwiwalentu".

    I nieistotne, czy to legalne, czy nie, czy ujęte w przepisach czy nie...

    --
    "Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że wnioski płynące z samego tylko
    życiowego doświadczenia czasami bywają mylące. Na przykład doświadczenie