PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zadania tlumacza

  • 1. Data: 2004-06-14 07:53:46
    Temat: Re: Zadania tlumacza
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) rh zapodał(a):

    > //Z pl.praca.oferowana
    >

    > Firma reklamowa XXXX zatrudni młode, dynamiczne i ambitne osoby na
    > stanowisko:
    >
    > -tłumacza
    > Zadania:
    >
    > - pozyskiwanie nowych klientow, prowadzenie rozmów handlowych
    > - utrzymywanie kontaktow z dotychczasowymi klientami
    > - przygotowywanie dokumentów przetargowych

    - facet, ja Ci kurde t_łumaczę_: tak zajefajnej krajalnicy do sera
    za jedyne 19.99zł +gratis korek do wanny w żadnym sjupermarkecie nie dostaniesz!

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 3. Data: 2004-06-14 10:56:09
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    rh d...@w...pl pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

> [...]
    > - utrzymywanie kontaktow z dotychczasowymi klientami
    > - przygotowywanie dokumentów przetargowych

    proponuję napisać do ogłaszającej się firmy z natrętnym pytaniem o
    wytłumaczenie obowiązków tłumacza

    Jerzy

  • 4. Data: 2004-07-05 22:16:27
    Od: "Walenty" <k...@l...com>

    "Jerzy Dusk" <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl> wrote in message
    > rh d...@w...pl pisze:

    > proponuję napisać do ogłaszającej się firmy z natrętnym pytaniem o
    > wytłumaczenie obowiązków tłumacza
    >
    > Jerzy

    Gdzie ten tlumacz ma zdobywac tych klijentow? w chinach?

    Walenty