PracaGrupypl.praca.dyskusjeZabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo? › Re: Zabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo?
    From: MarcinF <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zabranie premii za zwolnienie lekarskie, czy ma prawo?
    Date: Fri, 29 May 2009 12:24:50 +0200

    ben. wrote:

    > To jest premia uznaniowa. Regulaminu premii nie podpisywałam pracodawca
    > mi czegoś takiego nie przedstawił.

    w takim razie to czy ja dostejesz czy nie zalezy tylko od decyzji pracodawcy

    > Swiństwo straszne nie dość że przez prace straciłam na zdrowiu
    > (przewlekła choroba ) to jak byłam na zwolniu z tego powodu to zabrano
    > mi części zarobków.

    moze warto ponegocjowac, skoro to bylo tylko 7 dni zwolnienia
    moze udaloby sie dogadac tak zeby dostac przynajmiej czesc premii

    > Jak upierniczyć mojego niedobrego pracodawce ?

    isc do konkurencji, ale najpierw dobrze byloby sie zastanowic
    czy wazniejsze jest zrobic komus na zlosc czy raczej poprawic
    swoja sytuacje