PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zabraknie mi 7 dni do zasiłku dla bezrobotnych!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2003-08-29 10:02:34
    Temat: Zabraknie mi 7 dni do zasiłku dla bezrobotnych!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Milano" <m...@o...pl>

    Witam,
    aby pobierac zasiłek dla bezrobotnych należy przepracowac przynajmniej 365 dni.
    A mi umowa kończy sie w 358 dniu pracy. Jest to moja pierwsza praca a z pewnych
    powodów nie chcę przedłużenia umowy. Pytanie: czy jest możliwość przedłużenia
    umowy na okres 1 czy 2 tygodni? W dziale kadr tylko głupkowato się uśmiechają i
    wykrętnie odpowiadają. I co ze składkami?

    Pozdrawiam
    m...@o...pl

  • 2. Data: 2003-08-29 10:58:24
    Temat: Re: Zabraknie mi 7 dni do zasiłku dla bezrobotnych!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > umowy na okres 1 czy 2 tygodni? W dziale kadr tylko głupkowato się
    uśmiechają i
    > wykrętnie odpowiadają. I co ze składkami?

    zatrudnij sie u znajomego na okres probny na oew 1 lub 2 tygodnie, zaplac mu
    koszta i tyle ;]

    Jean

  • 3. Data: 2003-08-29 19:51:15
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Milano" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowy na okres 1 czy 2 tygodni? W dziale kadr tylko głupkowato się
    uśmiechają i
    > wykrętnie odpowiadają. I co ze składkami?

    Podpisałeś wypowiedzenie?
    Może choroba, nie wiem, ale to łatwo załatwić.... Są takie co trwają 2
    tygodnie.

    Th
    I rzekł Pan: Ostatni będą pierwszymi...

    Też się głupkowato będziesz kiedyś uśmiechał i wykrętnie odpowiadał.
    Don't react!