PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa stary do pracy? › Re: Za stary do pracy?
    From: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Za stary do pracy?
    Date: Wed, 23 Nov 2011 23:19:14 +0100

    W dniu 2011-10-30 00:09, Skorek pisze:
    > metryki...
    > Więc o co tym gnypkom może chodzić , że odrzucili mnie ze względu na wiek?

    Ktoś tak ustalił, powiedział to osobie, która nie ma nic do ustalania
    tylko do wykonywania. Osoba pyta, decyduje, koniec.

    Nie ma co z nią nawet dyskutować. Ot, maszyna.

    Debil co to wymyślił ale zapewniam Cię, że nawet u ludzi inteligentnych
    problem z podjęciem sensownych ustaleń jest czasami nieprawdopodobnie
    wielki.

    Pytasz więc czemu i czemu i czemu? To ja Ci odpowiadam, bo tak bo tak bo
    tak im wyszło i nie ma tu za grosz sensu, sprawiedliwości ani niczego.

    Ot, jak powiedziałem, ktoś... se po pierdnał że musi być młody i takich
    biorą.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki