PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Za malo czy nie ?

  • 1. Data: 2003-06-25 15:49:36
    Temat: Re: Za malo czy nie ?
    Od: "Daniel" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Otoz mam taki klopot - Pewna firma oferuje mi stala prace na pelen etat na
    >stanowisku programisty, problem w tym ze niezbyt satysfakcjonuje mnie
    >oferowane przez nia wynagrodzenie -
    >
    > 1000 PLN za wykonanie skryptu php obslugujacego aukcje internetowe (jak
    >Allegro)
    > 200 PLN, minimalna stawka, w przypadku gdy w danym miesiacu nie bedzie
    >zadnego zlecenia.
    >
    >Dostarcz im to za co gotowi sa zaplacic - czyli lekko zmodyfikowany projekt
    >open-source.
    >
    >Acha - i nie zapomnij ich uswiadomic, ze za taka kase o "Allegro" moga

    Powiedzialem im ze jak za taki skrypt jak na allegro to stanowczo za malo to
    zaczynaja mi spiewac ze maja pelno chetnych na moje stanowisko, ze nie mam stazu,
    referencji, itd. bzdury

    Co radzicie ?

  • 2. Data: 2003-06-25 18:41:01
    Od: "Rygel" <r...@g...pl>

    On Wed, 25 Jun 2003 17:49:36 +0200, Daniel wrote:

    > Powiedzialem im ze jak za taki skrypt jak na allegro to stanowczo za
    > malo to zaczynaja mi spiewac ze maja pelno chetnych na moje stanowisko,
    > ze nie mam stazu, referencji, itd. bzdury
    >
    > Co radzicie ?

    Zadzwoń do nich za dwa miesiące i spytaj jak tam serwis :)

    Rygel
    ps: mówie poważnie, niedawno zadzwonił do mnie człowiek który pół roku
    temu proponował podobnie bandyckie warunki... :)