PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa dużo informatyków? › Re: Za dużo informatyków?
    From: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Za dużo informatyków?
    Date: Tue, 4 Jun 2002 16:08:28 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@195.27.162.68

    Witam

    "Piotr" <p...@g...pl> wrote in message news:ad5i11$ml2$1@news.tpi.pl...

    > obecnie.
    > bez
    >
    > Tak zle nie jest. Na zachodzie jest duzy deficyt na informatykow.
    > W Polsce jeszcze rozwijamy sie, zapotrzebowanie napewno rosnie.
    >
    > Przejrzales jakies dane statystyczne?

    Juz dawno zwracalem uwage uczestnikom tego forum, gdzie
    mozna dalej sie rozwijac oraz znalezc doswiadczenie, ktore
    w przyszlosci zaowocuje w takiej czy innej formie.
    Nie pierwszy raz podazylem swoja (jakze wtedy niepopularna)
    sciezka i trafilem w sama dziesiatke.
    Taak, rozwijamy sie, ale potrzeba lat by dorosnac do standartow
    Unijnych (nawet dochod narodowy brutto/glowa jest mniejszy
    niz np estonski. Mysle, ze jakies 20+ lat zajmie nam ten proces
    aby dogonic najbiedniejsze kraje wspolnoty.

    Dane statystyczne?? Ha, ha ....
    Studiowalem w czasach, kiedy co drugi student mial aspiracje
    studiowac na wydzialach Organizacji i Zarzadzania. O ta armie
    mi chodzi. Nie wierzysz? Moge ci zareczyc, ze statystyki jedynie
    potwierdza moja teze.
    Ja wtedy wybralem elektronike, potem przechrzcilem sie na
    programiste (pierwszy strzal).

    Pozdrawiam
    Pawelek

    PS.
    Aby znalezc zawod przyszlosci, moim zdaniem, nalezy pilnie obserwowac
    reszte, a potem zrobic dokladnie cos przeciwnego (w duzym uproszczeniu)
    Swego czasu do biura maklerskiego w miescie, ktorym studiowalem
    przychodzil pewien _specjalista_, ktorego wszyscy sie wpatrywali jak
    nie wiem co. Gdy glosil swoje teorie o falach i zachwalal taki czy inny
    zakup
    ja sprzedawalem akcje. I na odwrot.