PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa dużo informatyków? › Re: Za dużo informatyków?
    From: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Za dużo informatyków?
    Date: Thu, 30 May 2002 00:01:44 +0200

    > Jestem uczniem gimnazjum trzeciej klasy gimnazjum. Pewna nauczycielka
    > powiedziała nam dziś, "kto dziś planuje być w przyszłości informatykiem
    jest
    > lekko niepoważny. Informatyków w Polsce mamy tyle, że starczy ich na cały
    > świat". Lekko mnie to zdziwiło bo... bo wszyscy wiedzą jak wygląda rynek
    > pracy. Do tego rozwój technologii w przyszłości spowoduje zwiększone
    > zapotrzebowanie na programistów...

    Wiesz.. faktycznie informatykow jest duzo, ale jesli kogos to interesuje to
    nie mozna mowic, ze jest niepowazny. Ja np. wolalbym pracowac za grosze niz
    wybrac inny zawod niz ten ktory lubie tylko dlatego, ze mialoby nie byc na
    niego zapotrzebowania.

    Poza tym - informatykow jest duzo, ale wielu z nich to goscie bez
    doswiadczenia i slabo wyksztalceni.. Tia.. licza sie jako informatycy, ale
    tylko dlatego, ze lepszego okreslenia dla nich nie ma.

    Jesli naprawde interesuje Cie informatyka to nie ma co sie zastanawiac.

    Merlin