PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart › Re: Za 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart
  • Data: 2003-06-08 08:43:33
    Temat: Re: Za 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mit drogiego życia w warszawie to bzdura. Mieszkałem w olsztynie,
    warszawie a teraz w gdansku. Jedzenie kupowałem zawsze w hipermarketach
    i kosztowało mnie tyle samo. Biet miesięczny jest w stolicy najtańszy. W
    gdansku, oprócz autobusowego, musze wykupić jeszcze na skm (taka kolej
    miejska). A za mieszkanie płacę więcej niż w warszawie (tylko że jest
    standart jest lepszy).

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider