PracaGrupypl.praca.dyskusjeminister pracy Patera a komusze podatki › Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
    From: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZUS daj nam LUZ, bylo:minister pracy Patera a komusze podatki
    Date: Thu, 09 Sep 2004 13:08:07 +0200

    Józek wrote:

    > Prawie że się z Tobą zgadzam .
    > Ale wyobrazi sobie o ile Ci na to wyobraźnia pozwoli, że każdy robi to co do
    > niego należy i więcej, a bierze tylko tyle ile mu do życia potrzeba i mniej.
    > A także robi wszystko aby innym było lepiej(demagogia).

    Ja to sobie moge spokojnie wyobrazic.
    Tylko ze to nie jest zachowanie ludzi. Moge sobie wyobrazic, ze robia
    tak marsjanie albo inteligentne karaluchy. Ludzie jednak dzialaja
    odwrotnie. Staraja sie zyskac jak najwiecej robiac jak najmniej. Jest to
    naturalne, prawidlowe i niezmienne. Szukanie najlepszych rozwiazan zeby
    to uzyskac (tj najlepszy efekt przy najmniejszym wysilku) nazywamy
    inteligencja. W komunizmie oczekuje sie ze lduzie beda postepowac wbrew
    swojej inteligencji i starali sie uzyskiwac jak najmniejsze efekty przy
    jak najwiekszym wysilku.
    Jest to mozliwe na dwa sposoby;
    1.zrobimy ludziom wode z mozgu.
    2.bedziemy ludzi scisle kontrolowac.
    Oba rozwiazania byly stosowane z dobrym skutkiem, sa jednak niestabilne,
    przez co system jest skazany na rozpad predzej czy pozniej.

    Albi