PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS a wspieranie przedsiębiorczości

  • 31. Data: 2003-08-25 10:24:10
    Temat: Re: ZUS a wspieranie przedsiębiorczości
    Od: "mer" <b...@w...de>

    > 1) Ta partia jako jedyna nic nie chce rozdawac biednym
    > 2) Glosuja biedni (silnie w swojej masie)
    > 3) Popatrz kto z UPR dostaje sie do mass mediow i co zazwyczaj robi. Ja w
    > zyciu Michalkiewicza czy jak mu tam nie widzialem. Innych przedstawicieli
    > UPR tez jak na lekarstwo. Celuje tylko jeden blazen. Dobrze mowi, ale lazen

    No to co mu proponujesz? Zmienić poglądy? Takich z innymi poglądami jest pełno.

    mer

  • 32. Data: 2003-08-25 10:37:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mer wrote:
    > No to co mu proponujesz? Zmienić poglądy? Takich z innymi poglądami
    > jest pełno.

    A skad taki pomysl, ze mu proponuje zmiane pogladow?
    Po prostu - jak nie umie ich opakowac i sprzedawac - to niech sie do tego
    nie bierze albo przyzna, ze zarabia na Najwyzszym Czasie, felietonach i czym
    tam jeszcze.
    A jak bierze to na powaznie - to.... No wlasnie

  • 33. Data: 2003-08-25 10:45:27
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:bicost$bvr$1@news.onet.pl...

> [...]
    czym
    > tam jeszcze.
    > A jak bierze to na powaznie - to.... No wlasnie

    Zamiescilem link do wladz UPR.
    Korwin Mikke odsunal sie na drugi plan
    Powtarzam jeszcze raz. Najlatwiej krytykowac z boku.
    Polska tak wyglada, jak wyglada, ze za wyjatkiem kolesi z sld i pokrewnych,
    wszyscy tylko mowia i krytykuja w gronie rodziny i znajomych. Tamci robia
    swoje, a reszta sie dziwi, ze znowu ktos zdjal im spodnie i.....

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 34. Data: 2003-08-25 12:06:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    krzysztofsf wrote:
    > Zamiescilem link do wladz UPR.
    > Korwin Mikke odsunal sie na drugi plan

    A kto jest w miediach? Na sam sobie odpowiedz.
    Ludzie kojarzyli i beda kojarzyc UPR z barwna postacia JKM

> [...]
    > pokrewnych, wszyscy tylko mowia i krytykuja w gronie rodziny i
    > znajomych. Tamci robia swoje, a reszta sie dziwi, ze znowu ktos zdjal

    A ja mam to w nosie. Jak glosuja to ich sprawa. Nie bede szedl do polityki
    jako golodupiec. Z czegos trzeba zyc - a z pewnoscia nie bede zyl z
    politykowania - bo wtedy sie dzieje to co sie dzieje u nas...

  • 35. Data: 2003-08-25 21:57:13
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > To ciekawe, bo wszystkie spolki gieldowe zasze robia co moga, zeby miec jak
    > najwiekszy zysk...

    Bo są giełdowe i muszą publikować ten swój zysk, do wiadomości Rynku i
    akcjonariuszy. A akcjonariusz wiadomo - nie lubi firm z małym zyskiem.
    ;)

    Flyer

  • 36. Data: 2003-08-26 00:17:23
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "mer" <b...@w...de> writes:

    > No to co mu proponujesz? Zmienić poglądy? Takich z innymi poglądami jest pełno.

    Jasne. A polityk to taki czlowiek, ktory przede wszystkim powinien byc
    SKUTECZNY. Polityk, ktory nie jest w stanie dostac sie do sejmu czty
    wygrac wybory jest nieistniejacym politykiem - bo po prostu zawodu
    swojego nie moze wykonywac.
    JKM w tej chwili nie jest politykiem. Utrzymuje sie z wlasnej gazety.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 37. Data: 2003-08-26 07:01:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Flyer wrote:
    > Bo są giełdowe i muszą publikować ten swój zysk, do wiadomości Rynku i
    > akcjonariuszy. A akcjonariusz wiadomo - nie lubi firm z małym zyskiem.
    > ;)

    No dobrze. A kraje anglosaskie stoja na gieldzie.... Czyli? ;)

  • 38. Data: 2003-08-26 08:11:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > No dobrze. A kraje anglosaskie stoja na gieldzie.... Czyli? ;)

    Czyli, jak nie ma zysku, to się go generuje kreatywnie, np. poprzez
    zmniejszenie amortyzacji, albo poprzez przejęcia "na kredyt". ;) Nie
    wymagaj od przeciętnego akcjonariusza, czy gracza giełdowego, żeby poza
    falami Elliota i ciągiem Fibonaciego [;)))], znał sie na czymś więcej.
    ;)

    A na poważnie - kraje anglosaskie, nie tylko stoją na giełdzie, ale
    nawet czasami na niej polegują - ostatnio poległy na "bańce
    internetowej". Na studiach uczyli mnie, że jest to efektywny sposób
    pozyskiwania kasy i tu się zgodzę - majątek za kilka złotych sprzedaje
    się za kilkadziesiąt. Ale czy rynek wtórny w DŁUGIM OKRESIE CZASU jest
    takim faktycznym dobrodziejstwem, mam wątpliwości. To nie giełda
    generuje gro podatków i to nie giełda zwiększa wartość produkcji i
    usług.

    Ja tam jestem wychowany w materialiźmie i nie przemawia do mnie
    gospodarka oparta na księgowaniu zysków, których nie ma [zmiany wartości
    akcji, bez konfrontacji z możliwością ich sprzedaży], bo jedyną
    legitymacją owych zysków jest to, że inni gracze mylą się jeszcze
    bardziej.

    Flyer

  • 39. Data: 2003-08-26 12:19:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Flyer wrote:
> [...]
    > wartości akcji, bez konfrontacji z możliwością ich sprzedaży], bo
    > jedyną legitymacją owych zysków jest to, że inni gracze mylą się

    Na cale szczescie granica dwoch systemow gospodarczych bedzie sie zacierala,
    bo ja na wielkich bankach tez nie polega,m. Mimo wszystko owole system
    amerykanski na zdobywanie kasy w przypadku mlodej firmy niz stukanie do bram
    banku...

  • 40. Data: 2003-08-30 06:56:38
    Od: "Virooz" <v...@N...gazeta.pl>

    mer <b...@w...de> napisał(a):

    > To ma być ubezpieczenie od czegoś tam a nie kolejny podatek.
    > Absurdalną sytuacją jest wymaganie, aby stawka ubezpieczenia była zależna
    od zy
    > sku/dochodu
    > ubezpieczonego.
    > Agent ubezpieczający mieszkanie zwraca przecież uwagę na wartość mieszkania
    a n
    > ie ile zarabia jego
    > właściciel.
    No właśnie, dałeś świetny przykład na poparcie tego czego nie popierasz:)
    Agent ubezpieczając mieszkanie bierze pod uwagę jego wartość. Przekładając
    przepisy zusowskie na ubezpieczenia mieszkań wyglądałoby to tak: masz
    chwiejącą sie altankę na działce która chcesz ubezpieczyć, ale składka nie
    może być mniejsza niz 2000 zl (kwotę wziąłem z ksieżyca, jedynie dla
    przykładu) która przewyższa kilkukrotnie wartość Twojej altanki a składka
    jest taka bo przecież za te 2000 zl inni ubezpieczają wieżowce, zakłady
    produkcyjne itp.
    Może to troche przedmiotowe porównanie, ale oddaje obraz sytuacji.
    Tak jak wycena mieszkania tak samo pensja przedstawia pewną wartość
    ubezpieczanego "podmiotu"