PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS a praca na 2 etaty › Re: ZUS a praca na 2 etaty
    From: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZUS a praca na 2 etaty
    Date: Sat, 23 Mar 2002 21:16:34 +0100

    > Czy ktos moglby mi wyjasnic, jak wyglada kwestia skladek ZUS w przypadku,
    > gdy jestem zatrudniony na 2 etaty przez 2 roznych pracodawcow ?

    Specjalnie ci nie pomoge bo to juz jakby dla mnie nie aktualna problematyka.
    Ale dawno temu (z 5lat) tez zasuwalem na dwa etaty. Mialem dwie ksiazeczki
    zdrowia, dwa zusy idt.
    Jaja byly jak raz polazlem do lekarza i dalem dwie ksiazeczki do wpisu -
    pani recepcjonistka, tfu rejestratorka, czy inna medyczna biurwa -
    popatrzyla i oddala jedna mowiac zeby sobie ja zabral. Ja nalegalem (zeby
    byc OK przed dwoma pracodawcami - efekt byl taki ze na trzy wpisy przez piec
    lat dwa ma w jednej i trzeci w drugiej ksiazce zdrowia. Pewnie kiedy bede
    mial z tego powodu klopoty (odpukac w nielaminowana plyte pazdziezowa)....

    ZUS mialem placony maks, ale przy jego klopotach penwie na naie wiele mi to
    sie zda :( kiedys w przyszlosci)
    Jak ci niespecjalnie na tej forscie zalezy ja bym olal. Bedziesz mial wiecej
    IMHO chodzenia i wyjasniania niz to warte.

    Pozdr. (dla osob ktore maja dwa etaty w czasach gdy dla innych brakuje
    chocby 1/3)
    Beny