PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS Rp-7 › Re: ZUS Rp-7
  • Data: 2004-04-30 11:15:51
    Temat: Re: ZUS Rp-7
    Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 29 Apr 2004 12:54:58 +0200, na pl.praca.dyskusje, Maciej napisał(a):

    > Tez mialem taki przypadek i pytalem sie w ZUSie to powiedzieli mi ze nic nie
    > mozna pracodawcy zrobic mozna go prosic.

    Mysle, ze tu nie chodzi o lenistwo pracodawcy, ale pewnie o brak dokumentow
    placowych. Jezeli dotyczy to lat przed rokiem 1980 to wtedy obowiazywaly
    inne przepisy archiwizowania / do 5. lat / . W razie gdy nie ma innych
    korzystniejszch okresow pracy to mozna wyliczyc place z akt pracowniczych z
    angazy .Oczywiscie nie jest to korzystne, bo bez premii i nagrod,tylko gola
    stawka.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)