PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZAROBKI DEALERA SAMOCHODÓW

  • 1. Data: 2007-03-20 15:23:03
    Temat: ZAROBKI DEALERA SAMOCHODÓW
    Od: k...@w...pl

    Wybaczcie wrócę do zarobków, gdyż interesują mnie zarobki dealera
    sprzedawcy samochodów w salonie np Mercedesa, Audi albo BMW? Zapewne
    mają tam jakiś procent i podstawę wypłaty ile one może wynosić??
    Pozdrawiam
    Kamila

  • 2. Data: 2007-03-20 15:38:02
    Temat: Re: ZAROBKI DEALERA SAMOCHODÓW
    Od: yale <N...@g...com>

    k...@w...pl wrote:
    > Wybaczcie wrócę do zarobków, gdyż interesują mnie zarobki dealera
    > sprzedawcy samochodów w salonie np Mercedesa, Audi albo BMW? Zapewne
    > mają tam jakiś procent i podstawę wypłaty ile one może wynosić??

    Chyba mieszasz pojęcia :/
    Interesują Cię zarobki dealera czy sprzedawcy samochodów pracującego u
    dealera jednej z w/w marek? :)

  • 3. Data: 2007-03-20 15:53:00
    Od: k...@w...pl

    Czyli faktycznie pokręciłam interesują mnie zarobki sprzedawcy
    pracującego i dealera jednej z w/w marek

  • 4. Data: 2007-03-20 17:30:23
    Od: "daro" <d...@p...pl>

    >Czyli faktycznie pokręciłam interesują mnie zarobki sprzedawcy
    >pracującego i dealera jednej z w/w marek

    U jednego dealera w Polsce południowej: podstawa 1000 zł netto + 3% zysku z
    każdego auta.

    pozdro
    daro

  • 5. Data: 2007-03-20 18:29:09
    Od: "21" <2...@p...pl>

    z ciekawości ile wynosi zysk z auta ?

  • 6. Data: 2007-03-20 18:53:23
    Od: Ra <...@s...pl>

    21 napisał(a):
    > z ciekawości ile wynosi zysk z auta ?

    wymieniona marki są dośc drogie więc i marża pewnie spora, ale dla
    toyota AFAIK jest to 4%

  • 7. Data: 2007-03-20 19:15:13
    Od: "21" <2...@p...pl>

    czyli zysk dla dealera to 4% ? czy prowizja sprzedawcy.
    za 60tys z toyoty to bedzie 2400zl. Chyba sprzedawca nie
    dostaje tyle za jedno auto ;) ?
    czyli 3% z 2400, - 72zł chyba jednak coś za mało ;) ?

  • 8. Data: 2007-03-20 19:49:14
    Od: "daro" <d...@i...pl>

    > czyli zysk dla dealera to 4% ? czy prowizja sprzedawcy.
    > za 60tys z toyoty to bedzie 2400zl. Chyba sprzedawca nie
    > dostaje tyle za jedno auto ;) ?
    > czyli 3% z 2400, - 72zł chyba jednak coś za mało ;) ?

    Nie, dobrze policzyłeś, tylko ja zapomniałem napisac na początku że to jest
    3% od zarobku NETTO czyli w tym przypadku 59 zł do wypłaty. Cennikowa marża
    jest dosyć wysoka, dla auta klasy kompakt to ok. 10%, no ale weź tu sprzedaj
    auto w cenie cennikowej. Marża 4% jest przyzwoita. A ludkom się wydaje że
    jak kupują auto za 70 tys. to dealer zarabia na nich 10 tys. hehehe

    pozdr
    daro

  • 9. Data: 2007-03-20 22:25:41
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    >z ciekawości ile wynosi zysk z auta ?

    Z tego co orientowałem sie u jednego z dealerów hondy, salon ma na jednym
    samochodzie około 2 tys zł +/- jakieś setki
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2007-03-21 08:00:53
    Od: "Michał Przestrzelski" <s...@W...pl>

    Użytkownik "daro" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > auto w cenie cennikowej. Marża 4% jest przyzwoita. A ludkom się wydaje że
    > jak kupują auto za 70 tys. to dealer zarabia na nich 10 tys. hehehe

    Ano się wydaje, skoro możną dostać 5 tys. upustu na takim aucie za 70 tys.
    a nie wydaje się aby dealera do interesu dokładał i to tak się wydaje i nie
    ma co śmiać, że tak się wydaje.

    Ja tam się nie znam ale jak by było tak jak piszesz to skąd takie upusty i
    nie mam na myśli sprzedaży auto z minionego roku.

    Oczywiście upust czasami jest w postaci gotówki czasami w dodatkowym
    wyposażaniu.

    Przykład: AutoWimar - Skoda Romster - w bogatej wersji. Po negocjacjach cena
    spadała o około 3 tys. Myślę, że w przypadku droższych samochód nawet tej
    samej marki można utargować więcej
    --
    Michał