PracaGrupypl.praca.dyskusjeZAŁOŻYĆ FIRMĘ ale JAKĄ ??!! › Re: ZAŁOŻYĆ FIRMĘ ale JAKĄ ??!!
    From: "cosmic" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZAŁOŻYĆ FIRMĘ ale JAKĄ ??!!
    Date: Wed, 24 Apr 2002 18:47:03 +0200

    > Lepiej zastanow sie, co Cie interesuje i jakie zajecie moglbys wykonywac
    bez
    > zysku, za pol darmo i 24 godziny na dobe.

    Jestem po studiach zastosowania informatyki.
    Wiem co mnie interesuję, cały czas tym się zajmuję ale to na dłuższą metę
    nie jest opłacalne. Dokładnie przepisuje prace, skanuję, serwisuję
    komputery, ale w tej dziedzinie jest bardzo dużo konkurencji, poza tym
    pracuję w firmie państwowej za "psie pieniądze". Dlatego zmuszony jestem do
    założenia firmy.