PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ rekrutacji wrażenia › Re: Z rekrutacji wrażenia
    From: "Michał Popowski" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Z rekrutacji wrażenia
    Date: Sat, 11 Feb 2006 13:19:34 +0000 (UTC)

    Parasol <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Michał Popowski" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mam znajomego, który dostał się do Motoroli za czwartym razem i swoją drogą
    > ciekawi mnie jak to jest. Czy rekrutujący widząc taką osobę po raz kolejny
    > zaczynają się zastanawiać np. "nieeee, znowu on", albo "to jak, tyle razy
    > juz nas nachodzi ze w koncu go wpuscmy na ten okres próbny".

    To zależy od ludzi. Czy kadry to ktoś kto faktycznie traktuje człowieka jako
    potencjał czy też jako natręta. Założę się, że każdy komu jest dobrze w danej
    firmie i na danym stanowisku, jak by miał pewnego dnia to stracić to i od
    nowa gdzieś szukał by pracy - napewno by próbował się wbijać do tej samej
    firmy którą juz zna.

    To tak jak z urzednikami jest zasadnicza różnica między tz. "biurwą" a
    pracownikiem buirowym. Zakres różnicy to skala motywacji. Zamiast usłyszeć -"
    w czym mogłbym panu pomóc "-słyszymy - "Czego tu chce" (poważnie kiedyś jak
    mi tak zadano pytanie nie mogłem się powstrzymać od śmiechu ( smutne).

    Generalnie ktoś kiedyś ładnie powiedział - Ludzie są różni, nie są doskonali
    robią błędy i to co mówiąi czują jest bardzo subiektywne. Przykład testów w
    LG.Patrzac jednak na to jacy ludzie w firmach pracują - przychodzi taka
    refleksja - jakim cudem tacy ludzie są zatrudnieni, skoro inni o lepszym
    wykształceniu i doświadczeniu - szukają.

    Albo zakładamy dogmat o nieomylnosci HR :))))) - pudło.

    Albo ci ludzie robią słusznie wbijając się do jednej firmy, może sekretarka
    zamiast włączyć pasjansa skasowała twojego maila albo ....:) celowo.Albo to
    był twój zły dzień. To jest tak jak z badaniem predyspozycji osobowościowych
    - nie można wysnuć wniosku i oceny potencjału człowieka widzac go tylko raz.
    Testy jeśli są wystandaryzowane, rzetelne i trafne coś już wiecej powiedzą.

    Na twoim miejscu, jesli faktycznie chciałbyś tam trafić na stałe, ja bym za
    jakieś 3 miesiące złozył tam swoje papiery jeszcze raz. Olać emocje, liczy się
    merytoryka. Jesli ktos jest specjalistą nie musi miec komunikacji
    intrapersonalnej super rozwinietej, zatrudnia go bo coś konkretnego potrafi
    zrobić. Pozatym pokazujesz, że jestes wytrwały - jak idealistycznie to brzmi
    nie mi oceniać, ale zawsze na +.

    Również pozdrawiam, Życzę jak najmniej rozmów, bo tak naprawde zamiast
    rozmawiać warto raczej pracować :)

    Rozmowy kwalifikacyjne to naprawdę fajne doświadczenie
    (szczególnie dla psychologa).