PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ rekrutacji wrażenia › Re: Z rekrutacji wrażenia
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Z rekrutacji wrażenia
    Date: Sat, 11 Feb 2006 01:20:41 +0100

    W wiadomości news:998qu1p9a1cm20dfeau965ume8rqol3jq0@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > To że vertretowi zwracają koszty podróży, a Jottemu nie tzn. że
    > równouprawnienie nie istnieje? To że czegoś nie ma w KP nie musi
    > oznaczać że nie istnieje.
    Bremse, co Tyu gadasz?
    Weśże czytaj jakoś uważniej. On napisał, że na odległość powyżej
    399 km jeździ tylko jak mu zwrócą koszty i nocleg (co jak twierdzi zdarza mu
    się 2 razy do roku), a w pozostałych przypadkach zaprasza z niezwykłą
    grzecznością na wizytę u siebie. Tak?
    Cóż to znaczy?
    A znaczy, że zazwyczaj wali prawie 400 km na ślepo i za friko, a 2 razy w
    roku trafia mu się, że mu zwrócą koszty. Jego sprawa, nie mnie oceniać, ja
    proponowałem 100 km góra.
    Ku zdziwieniu Twemu Bremse - ja nie jeżdżę ileśtam km na rozmowy, nie
    zabiegam o pracę (ja pracę od lat po prostu mam, bo mnie zawsze proponowano
    pracę, a nie odwrotnie), nie poszukuję posady (bo mam więcej niż jedną) i
    nigdy tego nie robiłem - słowo, pisałem już to kiedyś przecież. Ale może i
    dla mnie przyjdą kiedyś gorsze terminy, nie wykluczam. Będę się wtedy starał
    pozostać sobą i w zgodzie z sobą. Czy mi się wtedy uda - nie wiem, ale to ja
    to będę oceniał, nie Ty i nie ktokolwiek inny.
    I nie mieszaj tu KP, bo bez związku.

    > Dlaczego uważasz że nie mają?
    > nie jesteś głupi, rozumiesz doskonale, tylko się nie chcesz przyznać.
    > Skoro vertret wie ale nie powie, to może Ty zdradzisz tą najtajniejszą
    > tajemnicę loży ppd?
    Nie. Mądremu dość, jak mawia o. Rydzyk. ;))

    Jotte