PracaGrupypl.praca.dyskusje › Z pl.soc.seks...

  • 1. Data: 2003-06-28 10:04:47
    Temat: Z pl.soc.seks...
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    news:bdjovs$ld8$4@news.onet.pl...
    > (...)
    > Pracy jest w bród!
    > Każdemu kto się do mnie odezwie podam namiary na najbliższy mu oddział
    > firmy, w której może SPOKOJNIE zarobić kilka tysięcy.
    > (...)

    motto
    icq 238159966

  • 2. Data: 2003-06-28 14:17:16
    Temat: Re: Z pl.soc.seks...
    Od: "Farciarz" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > motto
    > icq 238159966

    jasne oczywisice, pracy jest w brod....w akwizycji oczywiscie. Bylem w
    akwizycji w banku i u operatora telefonii komorkowej, dzieki wielkie nie
    chce mi sie nawet gadac na ten temat. Odradzam. Chyba ze ktos panicznie
    szuka zajecia , to takie cos nadaje sie na przeczekanie nie dluzej niz 3
    miesiace.

    pzdr
    Farciarz

  • 3. Data: 2003-06-30 11:56:36
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    Ech... Arbuzowi zawsze sie wydawalo, ze swiat jest piekny... Swiadomosc tego
    Pan ma niewielki kontakt z rzeczywistoscia... i to nie tylko w sprawach
    pracy.

    Kania

  • 4. Data: 2003-06-30 12:21:19
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Kania wrote:
> [...]
    > Pan ma niewielki kontakt z rzeczywistoscia... i to nie tylko w sprawach

    Biorac pod uwage grupe, to pewnie chodzi mu o agencje towarzyska ;)

    wer