PracaGrupypl.praca.dyskusje › Londyn - jakie szanse?

  • 1. Data: 2003-06-27 22:07:51
    Temat: Londyn - jakie szanse?
    Od: "Michał" <v...@d...pl>

    Wyjeżdżam na kilka miesięcy do pracy do Londynu,
    mam pozwolenie na pracę itp, pewnie i tak wyląduję
    (jak każdy student) w jakimś barze, ale wpierw
    wolę się zapytać:

    Czy jako student (4 rok) IT, główne zainteresowania
    webdesign (6 lat), a w związku ze studiami również
    PHP/C++/JAVA i coś niecoś z baz danych, mam szansę
    na znalezienie jakiejkolwiek sezonowej pracy? Płaca
    może być nawet taka jak w barze, i tak lepsze to niż
    robienie przez 8 godzin kanapek (akurat kolega wrócił i
    po pół roku pracy nie może na nie patrzeć :)).

    Szperałem trochę po internecie, ale mam wrażenie, że
    w ten sposób wiele nie zdziałam. Jeśli ktoś był w podobnej
    sytuacji to niech powie, czy brać ze sobą portfolio i CV,
    czy lepiej zacząć już ćwiczyć robienie kanapek? ;)

    Pozdr,

    Michał