PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ cyklu...[ ogłoszenie: Do hurtowni 400 zł tygodniowo. W-wa ] ktoś może coś wie. › Re: Z cyklu...[ ogłoszenie: Do hurtowni 400 zł tygodniowo. W-wa ] ktoś może coś wie.
  • Data: 2005-03-22 23:24:10
    Temat: Re: Z cyklu...[ ogłoszenie: Do hurtowni 400 zł tygodniowo. W-wa ] ktoś może coś wie.
    Od: "mała" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesz co, zeby przypadkiem nie okazało sie tak jak mówis, alebo, zęby nie
    było na takiej zasadzie, ze wywiozą Was do innego miast wreczą w garść
    reklamówkę z jakimś badziewiem i będą kazali to opchnąć na mieście.A nie daj
    Boze, jak jeszcze za benzynę kasę zwracać:) Lepiej uważaj, i ewentualnie nie
    daj się nigdzie wywieźć.:)
    Pozdrawiam i daj znac jak było:)