PracaGrupypl.praca.dyskusje"Yes" Work & Travel - miał ktoś z tym doczynienia ? › Re: "Yes" Work & Travel - miał ktoś z tym doczynienia ?
  • Data: 2006-12-06 11:33:09
    Temat: Re: "Yes" Work & Travel - miał ktoś z tym doczynienia ?
    Od: "Bibo999" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kosz taki wyszedl mi po uzglednieniu tego ze muszę zabrać z sobą tez
    > jakies pieniadze mysle ze jakies min 500 dolców zeby na poczatek zanim
    > dostane jakas wyplate zebym miał za co życ wiec tak szacowany
    > całkowity koszt to jakies 7 - 8 tyś

    Aha ... w moim przypadku było to 4500zł + 1000 USD (na wszelki
    wypadek). Owego 1000 nie wydałem, nie było potrzeby. Za mieszkanie
    odciągneli mi z pierwszej wypłaty - wydałem tyle co na taxi i
    jedzonko. Intrax sugeruje aby wziąść taką kwotę w razie
    nieprzewidzianych okoliczności - w sumie mądrze. Kwota oczywiście
    może byc niższa gdyż nie każdy operuje taką kasą.