PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wzór referencji/listu polecającego

  • 1. Data: 2004-04-16 15:30:38
    Temat: Wzór referencji/listu polecającego
    Od: "pawel" <p...@p...invalid>

    Muszę dostarczyć byłemu pracodawcy coś na wzór listu polecającego
    (referencji), który on by podpisał, i który mógłbym okazywać przyszłym
    potencjalnym pracodawcom. No i tutaj pojawia się problem, bo kompletnie nie
    wiem, jak taki dokument ma wyglądać...

    Czy gdzieś na sieci mogę znaleźć przykładowe wzory? Albo czy ktoś z was już
    miał ten problem i potrafi mi powiedzieć, co powinienem tam zawrzeć?

    Paweł

  • 2. Data: 2004-04-16 16:21:14
    Temat: Re: Wzór referencji/listu polecającego
    Od: Maurice Conchis <c...@U...com>

    Fri, 16 Apr 2004 17:30:38 +0200, na pl.praca.dyskusje, pawel napisał(a):

    > Czy gdzieś na sieci mogę znaleźć przykładowe wzory? Albo czy ktoś z was już
    > miał ten problem i potrafi mi powiedzieć, co powinienem tam zawrzeć?

    http://praca.hrk.pl/hrkfiles/info/doc/d.asp

    Pozdrawiam
    Conchis

  • 3. Data: 2004-04-18 18:21:03
    Od: " Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    już
    > miał ten problem i potrafi mi powiedzieć, co powinienem tam zawrzeć?

    Kolego dwa dni temu była odpowiedź na takie pytanie.
    Proszę najpierw poczytac bieżące wiadomości a potem zadawać pytania
    jak nie ma na nie odpowiedzi.
    (Dokładnie to 16 o godz. 17.30)
    Pozdrawiam

    Michał

    www.prawo.hg.pl

  • 4. Data: 2004-04-18 18:22:49
    Od: " Mecenas" <m...@p...pl>

> [...]
    już
    > miał ten problem i potrafi mi powiedzieć, co powinienem tam zawrzeć?

    Przepraszam ale ta odpowiedź miała byc dla kogoś innego.:(