PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wzór matematyczny

  • 1. Data: 2002-03-27 15:35:54
    Temat: Wzór matematyczny
    Od: "Mariusz Maksymilian" <k...@k...net.pl>

    Witam serdecznie!
    Nie jestem stałym bywalcem tej grupy, ale chciałbym się dowiedzieć dzięki
    niej jednej rzeczy:
    --Poznać WZÓR MATEMATYCZNY według którego był bym w stanie policzyć ile
    pracodawca MUSIAŁ zapłacić za to ze na moim koncie w banku wylądowała sumka
    2000 zl.
    Oczywiście zwrot WZÓR MATEMATYCZNY proszę traktowanie koniecznie dosłownie ,
    jestem zainteresowany wiedza na ten temat.

    MMB

  • 2. Data: 2002-03-27 15:47:34
    Temat: Re: Wzór matematyczny
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Mariusz Maksymilian" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiście zwrot WZÓR MATEMATYCZNY proszę traktowanie koniecznie dosłownie
    ,
    > jestem zainteresowany wiedza na ten temat.

    Ten wzór matematyczny ma zbyt dużo ifów i zmiennych, żeby podać go w formie
    matematycznej. Do tego nie jest to nauka ścisła. Znajomy wdrożeniowiec
    programu kp stwierdził, że jak zechce, to na każdej liście płac znajdzie
    błąd (bo przepisy są miejscami nawet sprzeczne a interpretacja zależna od
    konkretnego zusu czy us).
    Gdyby to był jeden wzór, to myślisz, że programy płacowe kosztowałyby takie
    pieniądze a firmy zatrudniałyby speców od płac?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-03-27 15:58:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mariusz Maksymilian"
    > Oczywiście zwrot WZÓR MATEMATYCZNY proszę traktowanie koniecznie
    > dosłownie, jestem zainteresowany wiedza na ten temat.

    wejdz na strone http://panorama.infor.pl/kalkulatory/index.html
    tam jest duzo ciekawych kalkulatorow a m.in brutto-netto

    tego co ty chcesz nie da sie wyrazic wzorem - najprostszy dowod:
    dowolna większa kwota zarobkow brutto powodująca, ze wpadniesz w kolejny
    przedzial opodatkowania - powoduje ze od ktoregos miesiaca bedziesz mial
    inne zarobki netto
    Przy kwocie brutto 2000 tego nie zauwazysz ale przy 5000 juz tak - zeby to
    zobaczyc spawdz lepiej kalkulator na
    http://www.ci.pwr.wroc.pl/~wilczek/
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-03-27 16:26:36
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Mariusz Maksymilian <k...@k...net.pl> wrote:
> [...]
    > Oczywiście zwrot WZÓR MATEMATYCZNY proszę traktowanie koniecznie dosłownie ,
    > jestem zainteresowany wiedza na ten temat.

    jesli masz/lubisz Excela (7/95)
    to http://polbox.com/q/qwdfbn i tam jest arkusz liczacy wszystko po kolei.
    a po kolei jest od brutto do netto ;)
    w druga strone nie ma jednoznacznego przejscia, bo po drodze (od brutto
    do netto) sa zaokraglenia, i z jednego netto moze wyjsc wiele brutto...

    pozdrawiam

    romek

  • 5. Data: 2002-03-27 19:17:51
    Od: "MariuszM" <v...@k...net.pl>

    Dziekuje !!!
    Wlasnie o to mi chodziło

  • 6. Data: 2002-04-03 00:59:33
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    [ciach]

> [...]
    > w druga strone nie ma jednoznacznego przejscia, bo po drodze (od brutto
    > do netto) sa zaokraglenia, i z jednego netto moze wyjsc wiele brutto...

    czyli jest to funkcja r0znowartosciowa... heh w podatkach.. ciekawy jest
    nasz kraj...

  • 7. Data: 2002-04-03 18:32:40
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "freDZiK" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > [ciach]

    > czyli jest to funkcja r0znowartosciowa... heh w podatkach.. ciekawy jest
    > nasz kraj...

    1. To nie jest funkcja
    2. Nie widze nic ciekawego w tym - zaokraglenia musza byc.

    --
    Jacek