PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-17 17:43:42
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chodzi o to że nie chcę mieć udokumentowanej wiedzy, ale o to że nie można
    > tego dokumentu zdobyć tylko za pomocą samej wiedzy, bez _wydawania_pieniędzy_
    > na kurs i egzamin.

    ok, więc jaką masz sugestię? żeby zdobyc specjalistyczne uprawnienia ma
    za to płacić np. cech zawodowy, każda osoba posiadająca uprawnienia ma
    byc zobowiązana do pokrywania kosztów takich egzaminów dla świeżego
    narybku? cos mi tu nie pasuje.
    Jeżeli chcesz pracowac np. jako elektryk to musisz mieć świadomość ze sa
    odpowiednie uprawnienia SEP-owe, budowlane itd. Nie ma lekko, chcesz je
    mieć to je zdobądź. Skoro wiesz gdzie, jak i za ile to tylko wystarczy
    zarobic (albo wziąc kredyt jak wolisz), zapłacić i cieszyć się większymi
    mozliwościami zarobkowymi.
    tak na oko to jestes młodym człowiekiem któremu sie wydawało że nauka
    (czyli też i egzaminy) kończy sie na szkole. realny swiat wyglada
    troszke inaczej, a jak ochłoniesz po (najwyraźniej) doznanym szoku, to
    zauważysz ze ma to swoje ręce i nogi.