PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie wczesniej?

  • 1. Data: 2007-04-19 06:09:34
    Temat: Wypowiedzenie wczesniej?
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl>

    Mam pytanie czy mozna wreczyc pracownikowi wypowiedzenie z miesiecznym
    terminem ale wczesniej? Dokladniej to zona wczoraj czyli 18.04 dostala
    wypowiedzenie w ktorym jest napisane ze zachowany bedzie miesieczny okres
    wypowiedzenia ale stosunek pracy wygasa dopiero 30.06 a wypowiedzenie z
    data 18.04. Szef twierdzi ze chce jej dac wiecej czasu na szukanie nowej
    pracy, ale czy tak mozna?
    lukas3339

  • 2. Data: 2007-04-19 08:35:25
    Temat: Re: Wypowiedzenie wczesniej?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 19 Apr 2007 08:09:34 +0200, lukas3339 <l...@g...net.pl>
    w <f070vj$5la$1@news.onet.pl> napisał:

> [...]
    > wypowiedzenia ale stosunek pracy wygasa dopiero 30.06 a wypowiedzenie z
    > data 18.04. Szef twierdzi ze chce jej dac wiecej czasu na szukanie nowej

    A jak niby według ciebie miałoby się to odbyć?

    > lukas3339

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2007-04-19 09:26:23
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnf2eaed.pfe.jakub@jakub.kofeina.net...

    > A jak niby według ciebie miałoby się to odbyć?

    31.05 a nie 30.06 jeżeli to miesięczne wypowiedzenie.
    KP to reguluje - żona ma prawo odejść z otatnim dniem maja.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2007-04-20 07:27:58
    Od: bereiter <b...@v...pl>

    A ile czasu pracuje i lukas3339 napisał(a):

> [...]
    > wypowiedzenie z data 18.04. Szef twierdzi ze chce jej dac wiecej czasu
    > na szukanie nowej pracy, ale czy tak mozna?

    Można dać równie dobrze na samym początku miesiąca ponieważ liczy się
    ono od końca miesiąca, w którym zostanie dostarczone.