PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie / urlop › Re: Wypowiedzenie / urlop
  • Data: 2006-07-07 08:45:35
    Temat: Re: Wypowiedzenie / urlop
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam umowę o pracę z 2-tygodniowym okresem wypowiedzenia.
    > Czy mogę iść na urlop na te dwa tygodnie - tzn. czy pracodawca może mnie
    > zmusić do pracy w sytuacji gdy mam niewykorzystane dni urlopowe?

    Pracodawca musi:
    - albo udzielić urlopu proporcjonalnie do przepracowanego okresu roku
    - albo wypłacić stosowny ekwiwalent finansowy
    Urlop musi byc wykorzystany proporcjonalnie do przepracowanego okresu w
    jeden z podanych wyżej sposobów. Urlop jako urlop zaległynie przenosi się do
    nowego pracodawcy.