PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie i urlop › Re: Wypowiedzenie i urlop
    From: l...@p...onet.pl (IZI)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie i urlop
    Date: Tue, 02 Apr 2002 13:32:12 GMT
    Sender: k...@p...onet.pl@195.94.197.240

    Z umowami to bylo troche zlozone, dzisiaj zbiore wszystkie dokumenty i
    sprobuje wyjasnic co i jak.
    Co do powodu zwolnienia obawiam sie ze pracodawca moze sledzic te
    niusy a odgrazal mi sie wiec nie jestem pewien czy powinienem to
    ujawniac publicznie. Moge Ci anpisac na priv bys powiedzial co o tym
    sadzisz?

    IZI