PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie i urlop › Re: Wypowiedzenie i urlop
    From: <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie i urlop
    Date: 1 Apr 2002 22:54:48 +0200

    Z tymi umowami musze sprawdzic bo troche bylo namieszane, ze wzgledu na to ze
    to duza miedzynarodowa firma i podlegam(lem) europejskiej centrali, z ktora
    podpisywalem osobna umowe. BTW gdyby nie dlugi okres wypowiedzenia to moglbym
    oddac sprawe do sadu bo ewidentnie jest to niesluszne wypowiedzenie. Zalezy mi
    tylko na tym by uczciwie dogadac sie i nie ponosic tych absurdalnych kosztow.

    Czy jezeli sie z nim nie dogadam to moze mi potracac koszty z uposazenia?

    IZI