PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie a nowa praca - ciekawe.

  • 11. Data: 2002-02-14 17:54:13
    Temat: Re: Wypowiedzenie a nowa praca - ciekawe.
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    Użytkownik "asan" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:a4eqci$dpm$1@news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > Bardzo prosze fachowcow ( teoretykow i praktykow )
    > o odpowiedz na pytanie :
    > 1. jakie predyspozycje i jaki zestaw kompetencji
    > zwiazane sa z tym zawodem.
    > Dodam ze chodzi o branze IT.
    >
    > Pozdrawiam,
    > licze na Was,
    > asan.

    Juz samo Sales okresla ze glownie rozliczaja ze spprzedazy. Wiec powinienes
    umiec sprzedac i lotnisko i samolot, a najlepiej cukierniczke lub
    zapalniczke bo to najczesciej kaza zrobic na rozmowach. Teraz kwetia czy to
    taki normalny Manager czyli osoba kierujaca zespolem Sales Representative
    czy to tylko normalny "pehol" ciekawiej nazwany przez firme. A jesli chodzi
    o IT jakies rozeznanie trzeba miec, zeby sie nie osmieszyc.

    /WPI

  • 12. Data: 2002-02-15 18:01:31
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    > chyba zle to staralem sie wytlumaczyc.
    > ja nie chce (na razie) zalatwic dla zony, tylko dla siebie
    > zonie zalatwie po miesiacu, ale oni ode mnie teraz wymagaja tego
    dokumentu,
    > chociaz jade sam, samiutki jak palec

    Wymagaja jedynie umowy o prace i pozwolenia na prace

    Pozdrowionka

    Andrzej Burski