PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-07-25 22:08:29
    Temat: Wypowiedzenie
    Od: "ADR" <a...@t...pl>

    Witam,

    Mam umowe na czas nieokreslony, pracuje w firmie w sierpniu bedzie 2 lata, chce
    zlozyc wypowiedzenie o rezygnacje z pracy z dniem 1 wrzesnia, kiedy mam zlozyc
    wypowiedzenie ?

  • 2. Data: 2004-07-25 22:15:25
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    ADR napisał (pon 26. lipca 2004 00:08):

> [...]
    > chce zlozyc wypowiedzenie o rezygnacje z pracy z dniem 1 wrzesnia, kiedy

    masz miesięczny okres wypowiedzenia. Liczy się go od końca tygodnia w którym
    składasz wypowiedzenie

    gromax

  • 3. Data: 2004-07-25 22:19:58
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [ADR] - 2004-07-26 00:08:

    > Mam umowe na czas nieokreslony, pracuje w firmie w sierpniu bedzie 2 lata, chce
    > zlozyc wypowiedzenie o rezygnacje z pracy z dniem 1 wrzesnia, kiedy mam zlozyc
    > wypowiedzenie ?

    W tym tygodniu. Wypowiedzenie upłynie z końcem sierpnia. Złożenie
    wypowiedzenia w następnym tygodniu (w sierpniu) będzie skutkowało pracą
    do końca września.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 4. Data: 2004-07-25 22:20:37
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 26 Jul 2004 00:15:25 +0200, gromax <g...@W...interia.pl>
    napisał:

    > masz miesięczny okres wypowiedzenia. Liczy się go od końca tygodnia w
    > którym
    > składasz wypowiedzenie
    >
    > gromax

    Eee. to chyba przy dwutygodniowym
    Przy miesiecznym, jesli zlozy do konca lipca, to pracuje do konca sierpnia
    (w tym powinie\n wykorzystac urlop)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2004-07-25 22:29:16
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    krzysztofsf napisał (pon 26. lipca 2004 00:20):

    > Eee. to chyba przy dwutygodniowym
    > Przy miesiecznym, jesli zlozy do konca lipca, to pracuje do konca sierpnia
    > (w tym powinie\n wykorzystac urlop)

    oczywiście miałem na myśli koniec miesiąca, a nie tygodnia. Rozgrzewam się
    do poniedziałkowego myslenia :)
    A co do wykorzystania urlopu, to zdaje się że zależy to od gestu pracodawcy.
    Bo równie dobrze może mieć wypowiedzenie bez konieczności świadczenia
    usług, a wtedy za bardzo nie da się doliczyć urlopu :)

    gromax
    gromax