PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zapytanie o Referencje od Pracodawcy.

  • 1. Data: 2004-07-26 06:20:39
    Temat: Zapytanie o Referencje od Pracodawcy.
    Od: "Sylwester Incognito" <s...@p...pl>

    Dzien Dobry.

    Czy ktos moze dac mi link ew. zapodac na maila jakies przykladowe referencje
    pracodawcy ?? Chcialbym uzyc ich do stworzenia wlasnych, ktore dam do
    podpisu ex-pracodawcom (z ktorymi zyje w doskonalej komitywie). Oczywiscie
    chodzi mi o zawzorowanie sie jedynie na formie w jakiej "moda" nakazuje je
    napisac :-)

    Moga byc w jezyku angielskim lub polskim. Z gory baaaardzo dziekuje osobom
    zyczliwym i chetnym przyniesc pomoc w potrzebie, trolom i cynicznym
    komentatorom z gory dziekuje za ich komentarze. Jesli bylo juz podobne
    zapytanie, to bardzo przepraszam za spam.

    Pozdrawiam serdecznie, Sylwek.

  • 2. Data: 2004-07-26 07:32:47
    Temat: Re: Zapytanie o Referencje od Pracodawcy.
    Od: Tomek Niedbała <t...@g...pl>

    Użytkownik "Sylwester Incognito" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktos moze dac mi link ew. zapodac na maila jakies przykladowe
    referencje
    > pracodawcy ??

    http://www.constructionexecutives.com/

    http://www.constructionexecutives.com/cgi-bin/smartf
    rame/smartframe.cgi?http://www.constructionexecutive
    s.com/cgi-bin/links/jump.cgi?ID=1976

  • 3. Data: 2004-07-26 07:42:17
    Od: Tomek Niedbała <t...@g...pl>

    Użytkownik "Sylwester Incognito" <s...@p...pl> napisał

    > Czy ktos moze dac mi link ew. zapodac na maila jakies przykladowe
    referencje
    > pracodawcy ??

    http://jobsearchtech.about.com/library/weekly/aa_ref
    erence_letter_sample.htm