PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie

  • 1. Data: 2003-10-24 13:09:43
    Temat: Wypowiedzenie
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@N...gazeta.pl>

    Życie jest do dupy.
    Właśnie dostałem wypowiedzenie :(

    Krzysztof
    T.E.P.E.R.E.K.: Transforming Electronic
    Person Engineered for Repair and
    Efficient Killing

  • 2. Data: 2003-10-24 13:31:56
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: Michal Sitkowski <Z...@o...pl>

    Krzysztof Teperek wrote:
    > Życie jest do dupy.

    Nie jest.

    > Właśnie dostałem wypowiedzenie :(

    Przykra sprawa. Moze nie bedzie tak tragicznie jakby sie wydawalo.
    A tak bardziej statystycznie: jaka branza, stanowisko i staz ?

    Glowa do gory,
    Michal

  • 3. Data: 2003-10-24 14:33:56
    Od: chelbek <c...@g...pl>

    uszy do góry ;)
    idź na browar, opij sprawe... i zacznij szukać lepszej..

  • 4. Data: 2003-10-24 14:41:06
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@N...gazeta.pl>

    > Przykra sprawa. Moze nie bedzie tak tragicznie jakby sie wydawalo.
    > A tak bardziej statystycznie: jaka branza, stanowisko i staz ?

    Branża IT
    Stanowisko szumne- Specjalista ds/IT
    Koordynowałem wdrożenie Simple z strony mojego pracodawcy - 8 miesięcy.
    Ogólnie Administrator systemów W2K, Ex2K, ISA - 1.5 roku
    Serwisant-Administrator( W2K) - 1.5 roku.

  • 5. Data: 2003-10-24 15:49:25
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Teperek" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bnbdmd$lb1$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Ogólnie Administrator systemów W2K, Ex2K, ISA - 1.5 roku
    > Serwisant-Administrator( W2K) - 1.5 roku.
    O.
    To moze zastanawiales sie, dlaczego?

    PiotrG

  • 6. Data: 2003-10-24 18:57:16
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl>

    > O.
    > To moze zastanawiales sie, dlaczego?
    >
    > PiotrG

    A żebyś wiedział że tak
    Pierwsza upadła
    Druga po zmainie Zarządu zmieniła całą załogę
    A trzecia zamyka biuro w W-wie.

  • 7. Data: 2003-10-25 19:20:10
    Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>

    Nie martw sie teraz jak juz znajdziesz bedziesz pracowal wiecznie.
    Odpocznij chwile i zacznij sie rozgladac a moze zaloz wlasna?
    Użytkownik "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bnbsil$bnp$1@inews.gazeta.pl...